miercuri, 12 ianuarie 2011

;;) ..

Decii zilele astea au fost normale :)) .. Doar ca marti am facut antre .. In rest tot la fel :-j .. M`am si lovit ca de`obicei :)) .. Astazi imi aduce insf teza ;x .. Decii ieri am facut mate cu una, care numa sa`si scoata curu` putea =)) .. deci asa mergea :)) .. Doamnee :)) ! .. Imediat plec la scoala 8-| .. Hai ca va las >:d< .. A doua parte din post deseara :* ..

Dupa`masa :]]
Hey >:d< .. Numa ce`am ajuns acasa .. Azi a fost o zi destul de buna :-?? .. Mi`o adus teza : 9 :) .. Ce m`am mai bucurat ;)) .. Si extemporalu de la romana :) .. Faza de azi :)) radeam cu Antynya si ce s`o gandit astia din cls : Sa ma gadile =)) .. Numa cat o avut in gand ca eu am fost pe jos de ras =)) !! .. Deci am ras toata pauza, toti baietii din cls pe mine :)) .. ;x :)) .. Cu Antynya am avut iar niste fazee :x =)) .. Abia astept sa terminam scoala =p~ .. Vacanta iar :)) :x .. Cam atat :-?? ... Pun si o melodie ;x [ O ador <3 ]  .. Bye >:d< .. 

2 comentarii:

  1. toti baietii pe tne...ah?:>
    hai zi ca nu ti'o placut:-j:))
    si macar acu stiu ca te gadili:)) asa ca daca vreau sa'ti fac cva stiu c >:)
    si vaaai 8-> vacanta=p~ abia astept...sa dea domnu sa fie si o greva sau cva inca vreo cateva saptaluni:))) c'apa ar fi8->...vis:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Dappa`i eu de`obicei ma gandilam numa la tata =))
    Da vad c`o reusit astia si ma gadila :))
    Vai ca eram toata rosie. Ma taraiam pe jos =)) .
    Ca am ras cu Antynya si ea o mers in fata la cls si s`o pus jos =))
    Si eu langa banca ei din spate :))
    Si pe mine m`or vazut aia si " Hai pe Dydy ! " =)) !!!
    Foarte tare :)) .

    RăspundețiȘtergere